مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 14:502023-08-05بين الملل

رییس دومای روسیه: آمریکا، تایوان را به اوکراین دیگری تبدیل می کند


رییس دومای روسیه گفت، سازمان ملل متحد باید آمریکا را به دلیل تامین سلاح برای تایوان محکوم کند زیرا این «اقدامات تحریک آمیز» خطر ایجاد درگیری بزرگ با چین را در پی دارد.

- رییس دومای روسیه گفت، سازمان ملل متحد باید آمریکا را به دلیل تامین سلاح برای تایوان محکوم کند زیرا این اقدامات تحریک آمیز خطر ایجاد درگیری بزرگ با چین را در پی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری راشا تودی، ویاچسلاو ولودین رییس مجلس دومای روسیه امروز شنبه در پیام رسان تلگرام نوشت: واشنگتن در حال آماده سازی تایوان برای دنبال کردن سرنوشت اوکراین است.

او در ادامه جو بایدن، رییس جمهوری ایالات متحده را به دلیل ارتکاب یک اشتباه دیگر با برنامه ریزی برای ارائه کمک های نظامی به جزیره خودگردان تایوان با استفاده از مقداری از منابع مالی اختصاص داده شده برای اوکراین، مورد سرزنش قرار داد.

ولودین به گزارش سایت قطره و به نقل ازاخیر نشریه فایننشال تایمز اشاره داشت که نوشته بود کاخ سفید قرار است از کنگره بخواهد با گنجاندن درخواستی در بودجه ای که تمرکزش بر کمک به کی یف در جنگ با روسیه است، بودجه تسلیحاتی تایپه را پیش ببرد.

این سیاستمدار روسیه توضیح داد که آمریکا پس از شکست سیاست خود در اوکراین، اکنون به دنبال نجات و رهایی از طریق یک درگیری جدید است و در عین حال با خطر از دست دادن هژمون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دومای روسیه: آمریکا، تایوان را به اوکراین دیگری تبدیل می کند

رییس دومای روسیه: آمریکا، تایوان را به اوکراین دیگری تبدیل می کند