مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 09:452023-08-17بين الملل

وزارت خارجه آمریکا: تبادل زندانیان با ایران از سایر موضوعات جداست


معاون سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا با بیان اینکه «تبادل زندانیان از سایر موضوعات مرتبط با ایران جداست» گفت: ما به حصول هیچ توافقی با ایران نزدیک نیستیم.

- معاون سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا با بیان اینکه تبادل زندانیان از سایر موضوعات مرتبط با ایران جداست گفت: ما به حصول هیچ توافقی با ایران نزدیک نیستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ودانت پاتل معاون سخنگوی وزازت امورخارجه آمریکا شامگاه چهارشنبه در یک نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره گزارش برخی رسانه ها مبنی بر اینکه یک توافق نانوشته میان تهران و واشنگتن برای کاهش تنش ها وجود دارد و اینکه این موضوع به تبادل زندانیان با ایران مرتبط است، تاکید کرد که این موضوعات همچنان غیر مرتبط هستند و ایران و آمریکا به حصول هیچ توافقی نزدیک نیستند.

بنا بر گزارش وب سایت وزارت امورخارجه آمریکا، پاتل ادامه داد: آنچه وزیر دیروز گفت را تکرار می کنم؛ ما به هیچ نوع توافقی نزدیک نیستیم.

ما هیچ گونه توافقی نداریم.

ما البته همچنان متعهد هستیم که ایران هرگز به سلاح هسته ای دست پیدا نکند و کماکان بر این باوریم که دیپلماسی بهترین راه برای دستیابی به آن است.

وی همچنین اظهار داشت: ما تاکید کرده ایم که برای دیپلماسی در آینده، ابتدا ایران باید تنش ها را کاهش دهد و فضای لازم را ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه آمریکا: تبادل زندانیان با ایران از سایر موضوعات جداست

وزارت خارجه آمریکا: تبادل زندانیان با ایران از سایر موضوعات جداست