مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 18:502023-08-09سياسي

16 هزار روستای کشور در برنامه جهاد آبرسانی هستند


معاون مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو گفت: در حال حاضر 16 هزار روستای کشور در برنامه جهاد آبرسانی قرار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی خان احمدی در جلسه کارگروه بسیج سازندگی و محرومیت زدایی استان با بیان اینکه این طرح به عنوان بزرگترین عملیات آبرسانی کشور در استان ها و با هدف برخورداری روستاهای محروم از آب شرب سالم و پایدار درحال اجرا است اظهار کرد: از زمان اجرای این طرح، تأسیسات آبرسانی 2 هزار و 500 روستا تکمیل شده و در مدار بهره برداری قرار گرفته است.

وی با اشاره به اهمیت آبرسانی به مناطق محروم و فاقد تأسیسات آب گفت: از مهمترین برنامه های وزارت نیرو در دولت مردمی، آبرسانی به روستاهای فاقد آب آشامیدنی یا مواجه با تنش آبی است که برای انجام این طرح، استفاده از ظرفیت های موجود در بسیج سازندگی و گروه های جهادی در دستور کار قرار گرفته است.

خان احمدی با بیان اینکه تخصصی سازی گروه های جهادی در حوزه آبرسانی جز اولویت های وزارت نیرو است گفت: وب سایت مرتبط با موضوع راه اندازی شده و همه گروه های جهادی متخصص در حوزه آبرسانی می توانند از طریق این سایت در اجرای این طرح مشارکت کنند.

وی از پیشرفت بالای 80 درصدی طرح های آبرسانی در روستاهای آذربایجان شرقی قدردانی کرد و گفت: این عملکرد نتیجه همکاری و تعامل مجموعه آبفای استان و بسیج ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 هزار روستای کشور در برنامه جهاد آبرسانی هستند

16 هزار روستای کشور در برنامه جهاد آبرسانی هستند