مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 10:252023-08-17پزشكي

برخورد قاطع با تهدیدکنندگان سلامت مردم در فضای مجازی


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، بر ضرورت برخورد قاطع با افرادی که سلامت مردم را در فضای مجازی به خطر می اندازند، تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا زالی در اولین جلسه کمیته صیانت از حقوق مردم در سلامت که با حضور معاونان و اعضای هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، توضیحات مبسوطی درباره ساختار دبیرخانه، شکل گیری شورا و مصوبات این کمیته ارائه داد.

وی با اشاره به اینکه سه دانشگاه علوم پزشکی مستقر در تهران به صورت دوره ای متولی اداره کمیته صیانت از حقوق مردم در سلامت هستند، افزود: لازم است موضوعات مبتلابه سلامت مردم بر اساس معاونت تحت پوشش بررسی و با امکان دیده وری اولویت گذاری شود.

زالی به وسعت بالای تحت پوشش ارائه خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اشاره کرد و گفت: این دانشگاه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی 8.

5 منطقه تهران به علاوه هشت شهرستان را عهده دار است، تنها منطقه چهار شهرداری تهران بالغ بر یک میلیون و 400 نفر جمعیت دارد که جمعیتی معادل دو استان کشور است.

زالی از ارائه خدمات دانشگاه به 72 هزار باب امکنه در حوزه تحت پوشش بهداشتی خبر داد و خاطرنشان کرد: اوج خدمت رسانی در حوزه بهداشت را در دوران کرونا شاهد بودیم، خدماتی که با استفاده از ظرفیت های قانونی قوه قضاییه در بالاترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با تهدیدکنندگان سلامت مردم در فضای مجازی

برخورد قاطع با تهدیدکنندگان سلامت مردم در فضای مجازی