مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 01:502023-08-19سياسي

سوگواره ملی شعر عاشورایی اقوام و عشایر در صدرا برگزار شد


سیزدهمین سوگواره ملی شعر عاشورایی اقوام و عشایر کشور، با حضور شاعرانی از قومیت های مختلف کشور در شهر صدرا برگزار شد.

- سوگواره ملی "شعر عاشورایی اقوام و عشایر" در صدرا برگزار شد ایسنا/فارس سیزدهمین سوگواره ملی شعر عاشورایی اقوام و عشایر کشور، با حضور شاعرانی از قومیت های مختلف کشور در شهر صدرا برگزار شد.

دبیر اجرایی این سوگواره در آیین افتتاحیه خواستار ثبت این سوگواره مهم و مؤثر به عنوان یکی از برنامه های اجتماعی فرهنگی کشور در راستای اتحاد ملی و انسجام اسلامی ملت ایران و حمایت، تقویت و توسعه آن شد.

به نقل از روابط عمومی سوگواره شعر عاشورایی عشایر، امین الله قربانی کشکولی افزود: هدف اصلی ما باید تعمیق باورهای اعتقادی و ارزشی و تربیت نسل آینده و تحکیم انسجام ملی در میان جامعه پویای عشایری باشد.

دبیر سیزدهمین سوگواره ملی شعر عاشورایی اقوام و عشایر کشور ادامه داد: در طول 12سال گذشته با فراخوان های مربوطه و برقراری ارتباط با بیش از 400 شاعر و نویسنده ارزشی والامقام از اقوام و قومیت های مختلف، حدود 1200 آثار متناسب در راستای اهداف سوگواره جمع آوری شده است.

قربانی کشکولی گفت: علاوه بر شعرای منتخب بعضی استان ها، امسال برای سیزدهمین سوگواره ملی شعر عاشورایی اقوام و ایلات عشایر کشور، حدود 100 شعر قابل عاشورایی از 40 شاعر برتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوگواره ملی شعر عاشورایی اقوام و عشایر در صدرا برگزار شد

سوگواره ملی شعر عاشورایی اقوام و عشایر در صدرا برگزار شد