مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 18:402023-08-14سياسي

افزیش مشارکت مردم سیستان و بلوچستان در پیش ثبت نام الکترونیکی انتخابات مجلس


معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: 764 نفر از متقاضیان این استان در پیش ثبت نام الکترونیکی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام نویسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، رضا شریفی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تسلیت شهادت و مجروحیت تعدادی از هموطنان در حمله تروریستی حرم شاهچراغ، اظهار کرد: این حمله توسط داعش برای دومین بار در این مکان رخ می دهد و نشان می دهد که مردم مورد هدف هستند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: در 2 دهه اخیر جریان تکفیر در سیستان و بلوچستان نتوانسته آن طور که باید برای خود یارگیری کند با وجود تلاشی که انجام داده اما موفق نشده اند.

وی افزود: بصیرت و هوشیاری مردمان این دیار و اصالت شیعه و سنی باعث شد تیر دشمن به سنگ بخورد.

این مسوول ادامه داد: اسراییلی ها تمام توان خود را برای ایجاد ناامنی در حوزه عقیده انجام می دهند و هدف اصلی اتاق های فکر عملیات هایی از این دست ایجاد دوگانگی بین شیعه و سنی بوده و جریان تکفیری به دنبال ایجاد گسل های قومی و مذهبی است که لازم است مردم مانند گذشته بصیرت و هوشیاری خود را حفظ کنند.

وی با اشاره به ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: 764 نفر از سیستان و بلوچستان در پیش ثبت نام الکترونیکی دوازدهمین دوره مجلس ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزیش مشارکت مردم سیستان و بلوچستان در پیش ثبت نام الکترونیکی انتخابات مجلس

افزیش مشارکت مردم سیستان و بلوچستان در پیش ثبت نام الکترونیکی انتخابات مجلس