مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 12:152023-08-20سياسي

اعزام شهرداران 72 محله محروم استان تهران به پیاده روی اربعین


مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: شهرداران طرح توانمندسازی 72 محله محروم استان تهران به همایش پیاده روی اربعین حسینی اعزام می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: طرح توانمندسازی محلات محروم کشور با محوریت 2020 محله از نقاط مختلف کشور با همکاری کمیته امداد، سازمان بهزیستی، هلال احمر و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حال اجرا است.

وی ادامه داد: هر محله دارای شهردار از میان جوانان همان محله است که با خانه های امداد در این تعداد محله همکاری دارند و ضمن شناسایی مشکلات ساکنان محله و انتقال به نهادهای مسئول و دستگاه های اجرایی، در رفع مسائل و چالش های محله مشارکت می کنند.

پرپنچی با بیان اینکه هم اکنون 72 خانه امداد در سطح استان تهران با هماهنگی کمیته امداد فعالیت می کنند، تصریح کرد: با مشارکت خیران و نهادهای مسئول، امشب 247 نفر از شهرداران محله و مسئولان خانه های امداد به سفر پیاده روی اربعین اعزام می شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، خاطرنشان کرد: این تعداد شهرداران محله و مسئولان خانه های امداد امشب پس از اذان مغرب و عشا طی مراسم بدرقه ای از مصلی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با حضور رییس کمیته امداد و رییس ستاد توانمندسازی محلات محروم کشور به کربلای معلی اعزام می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام شهرداران 72 محله محروم استان تهران به پیاده روی اربعین

اعزام شهرداران 72 محله محروم استان تهران به پیاده روی اربعین