مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 08:152023-07-31اقتصادي

ساختمان سازی سریع و اسکان آسیب دیدگان در سوانح طبیعی با پرینترهای سه بعدی


فناوری پرینترهای سه بعدی توسط یکی از شرکت های فناور در صنعت ساخت و ساز وارد شده و به دلیل دقت بالا و سرعت ساخت بالا، این فناوری می تواند برای اسکان سریع آسیب دیدگان در سوانح طبیعی مورد استفاده قرار گیرد.

- فناوری پرینترهای سه بعدی توسط یکی از شرکت های فناور در صنعت ساخت و ساز وارد شده و به دلیل دقت بالا و سرعت ساخت بالا، این فناوری می تواند برای اسکان سریع آسیب دیدگان در سوانح طبیعی مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چاپ سه بعدی مجموعه ای از فرآیندهایی است که مواد به صورت کنترل شده به یکدیگر پیوند داده می شوند تا یک شیء سه بعدی ساخته شود و معمولا این پیوند به صورت لایه لایه انجام می شود.

از این رو چاپ سه بعدی یک فناوری توانمند است که به طراحان آزادی طراحی بی سابقه ای می دهد و این در حالی است که این فرایند ابزار کمتری نیاز دارد و نتیجتاً باعث کاهش هزینه های سنگین می شود.

همچنین به وسیله این فناوری قطعات را می توان به طور خاص طراحی کرد و نیازی به مونتاژ با هندسه و ویژگی های پیچیده برای دستگاه نیست.

این فناوری همچنین به عنوان یک فناوری با مصرف بهینه انرژی ظهور کرده است و همچنین هیچ گونه آلودگی ای برای محیط زیست ندارد.

با استفاده از مواد استاندارد طول عمر قطعات بیشتر می شود، زمان ساخت آن ها کاهش می یابد و در عین حال استحکام ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان سازی سریع و اسکان آسیب دیدگان در سوانح طبیعی با پرینترهای سه بعدی

ساختمان سازی سریع و اسکان آسیب دیدگان در سوانح طبیعی با پرینترهای سه بعدی