مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 16:352023-08-14بين الملل

اراده مرموز برای بر هم زدن روابط ایران و افغانستان


اخبار دروغ و احساسی روزهای اخیر به همراه گزارش هایی برخی روزنامه های اصلاح طلب در خصوص حقآبه ایران از هیرمند و همزمانی آن با بازدید هیات ایرانی از سد کجکی نشان دهنده اراده ای مرموز و پلید در خارج و داخل برای جلوگیری از حل مشکلات و ایجاد وضعیت بحرانی بین دو کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، درست در روزهایی که خبر بازدید بی سابقه کارشناسان ایرانی از منابع آبی رود هیرمند مخابره شده و مسائل اختلافی بین دو کشور روند مثبت و رو به حل شدن را طی می کند، روزنامه های اصلاح طلب با زدن تیرهای عجیب و بی معنی (مثل ماه عسل تلخ) به تحریک افکار عمومی می پردازند.

همچنین نباید از نظر دور داشت که هر دو کشور به صورت مشترک با پدیده خطرناک داعش رو به رو هستند و مسئولین امنیتی در دو پایتخت به دنبال چاره جویی برای مبارزه قوی تر با داعش هستند و در چنین شرایطی فضاسازی مخرب و دامن زدن به شایعات تبعات بسیار بدی خواهد داشت.

روزنامه اعتماد با طرح ادعاهای غلط و بافتن مطالب به یکدیگر یک نتیجه گیری بسیار خطرناک می کند نتیجه گیری ای کاملا پازل غرب را تکمیل می کند! روزنامه اصلاح طلب اعتماد مدعی شده که حقابه ایران برای آبیاری مزارع خشخاش می رود! به کدام استناد و مدرک؟! کدام عکس و تحلیل و بررسی دقیق و قابل استناد چنین چیزی را نشان می دهد؟


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراده مرموز برای بر هم زدن روابط ایران و افغانستان

اراده مرموز برای بر هم زدن روابط ایران و افغانستان