مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 11:402023-08-01اجتماعي

حضور 6700 دانش آموز استان فارس در اردو تابستانه «ایده»


معاون پرورشی آموزش و پرورش فارس، گفت: شش هزار و 700 دانش آموز از پایگاه های تابستانی اوقات فراغت سراسر استان فارس به اردوهای تربیتی یک روزه هدفمند طرح «ایده» اعزام شدند.

- شیراز- معاون پرورشی آموزش و پرورش فارس، گفت: شش هزار و 700 دانش آموز از پایگاه های تابستانی اوقات فراغت سراسر استان فارس به اردوهای تربیتی یک روزه هدفمند طرح ایده اعزام شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا شادباش در جلسه اعضا ستاد اوقات فراغت تابستانی آموزش و پرورش فارس بیان کرد: طرح ویژه اردوهای تابستانی در امتداد راه اندازی نهضت فراگیر اردوهای دانش آموزی و در قالب اردوهای یک روزه هدفمند برگزار خواهد شد.

شادباش با اشاره به حضور شش هزار و 700 دانش آموز در اردو تابستانی آموزش و پرورش فارس، افزود: تأثیر آموزش های غیررسمی به مراتب بیشتر از آموزش های رسمی است لذا تأثیرگذاری اردوها نیز به مراتب بیش از آموزش های درون کلاس است.

معاون آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه در برگزاری اردوهای تربیتی، برنامه ریزی هایی انجام شده است تا اغلب دانش آموزان عضو پایگاه های تابستانی را پوشش دهد، گفت: تأثیر اردوهای دانش بی نظیر و غیرقابل قیاس با سایر روش های تربیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 6700 دانش آموز استان فارس در اردو تابستانه «ایده»

حضور 6700 دانش آموز استان فارس در اردو تابستانه «ایده»