مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 09:002023-08-22سياسي

وجود 850 نفر زندانی مرتبط با جرائم مواد مخدر در کردستان


850 نفر در رابطه با جرائم مواد مخدر در زندان های کردستان دوره محکومیت خود را طی می کنند.

- مجتبی محمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: مقابله و پیشگیری از اعتیاد نیاز به یک برنامه ریزی دقیق و عزم همگانی دارد.

وی با اشاره به راه اندازی کمپ ماده 16 در سنندج و ساماندهی بیش از 270 نفر در این کمپ گفت: نمونه موفق کمپ های ترک اعتیاد بزرگ مقیاس که تعداد زیادی از معتادین متجاهر در آنها ساماندهی شده و فرایند درمان و توانمندسازی آنها دنبال می شود باید در کردستان نیز عملیاتی شود.

مدیرکل زندان های کردستان اضافه کرد: باید با الگوگیری از این نمونه های موفق در سطح استان و انجان اقدامات اساسی انجام شده و زمینه بهبودی و توانمندسازی معتادین متجاهر در یک چرخه کامل فراهم شود.

محمدی عنوان کرد: باید موضوع درمان معتادین متجاهر به صورت تخصصی از سم زدایی تا بهبود و توانمندسازی و اشتغالزایی دنبال شود.

وی افزود معتادین متجاهر به عنوان یک بیمار طی یک ماه به ثبات روحی نمی رسند لذا نیاز به یک فرایند طولانی و روانکاوی و روان درمانی دارند.

مدیرکل زندان های کردستان با اشاره به وجود 850 نفر در رابطه با جرائم مواد مخدر در زندان های کردستان، گفت: 50 درصد از زندانیان مرتبط با جرائم مواد مخدر معتادین متجاهر هستند که بعضا با مواد دستگیر شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 850 نفر زندانی مرتبط با جرائم مواد مخدر در کردستان

وجود 850 نفر زندانی مرتبط با جرائم مواد مخدر در کردستان