مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 15:312023-08-19سياسي

پیش بینی قرارگاه اربعین قم برای میزبانی از 400 هزار زائر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مهدی قربانی کرم مسئول کمیته مردمی ستاد اربعین استان قم امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: قرارگاه مردمی اربعین از سال 1395 فعالیت خود را در راستای خدمت رسانی به زائرین امام حسین(ع) آغاز کرد و از ابتدای فعالیت تا سال 1399 مجموعه ما در مصلی قدس قم به خدمت رسانی به زائرین اباعبدالله (ع) پرداخت.

  وی گفت: در سال های 99 و 1400 باتوجه به گستردگی شیوع ویروس کرونا، تصمیم گرفتیم رویکرد قرارگاه را به انجام کارهای فرهنگی، توزیع بسته های معیشتی و.

تغییر دهیم؛ اما بلافاصله بعد از آرام شدن ویروس کرونا در کشور، تصمیم گرفتیم بار دیگر در موضوع خدمت رسانی به زائرین امام حسین(ع) مشغول شویم .

  مسئول کمیته مردمی ستار اربعین استان قم در ادامه گفت: سال 1401 باتوجه به اینکه قرارگاه اربعین استان قم در سطح کشور شناخته شده بود، به توصیه مدیران استان مقرر شد ادامه فعالیت هایمان به مسجد مقدس جمکران انتقال یاید.

  وی تصریح کرد: سال گذشته از ابتدای شروع پیاده روی ایام اربعین تا پایان از 181 هزار نفر زائر داخلی و خارجی در مسجد جمکران اسکان و پذیرایی انجام شد.

  قربانی کرم  خاطر نشان کرد: امسال برای هشتمین سال درخدمت زائرین امام حسین(ع) خواهیم بود؛ قم امروز به عنوان بزرگترین حسینیه سیدالشهدا(ع) میزبان زائرین از سراسر کشور است و وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی قرارگاه اربعین قم برای میزبانی از 400 هزار زائر

پیش بینی قرارگاه اربعین قم برای میزبانی از 400 هزار زائر