مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 11:152023-07-23سياسي

مجوز مجلس به بانک ها برای سرمایه گذاری در طرح های زیربنایی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز (یک شنبه 1 مرداد) در جریان رسیدگی به طرح تأمین مالی و جهش تولید ازطریق اصلاح قوانین حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید .

- نمایندگان مجلس به بانک ها و موسسات اعتباری غیربانکی اجازه دادند از منابع حاصل از واگذاری دارای های مازاد، در طرح های زیربنای مشارکت و سرمایه گذاری کنند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز (یک شنبه 1 مرداد) در جریان رسیدگی به طرح تأمین مالی و جهش تولید ازطریق اصلاح قوانین حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، مواد 11 و 12 این طرح را تصویب کردند و بر این اساس، به بانک ها و موسسات اعتباری غیربانکی اجازه داده شد از منابع حاصل از واگذاری دارای های مازاد، در طرح های زیربنای مشارکت و سرمایه گذاری کنند.

ماده -11 در ماده (8) قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی مصوب 1398/02/15 به جای عبارت کلیه کارفرمایان موضوع این قانون اعم از دولتی، عمومی و یا تعاونی ، عبارت کلیه کارفرمایان اعم از دولتی، عمومی، خصوصی و یا تعاونی و در تبص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز مجلس به بانک ها برای سرمایه گذاری در طرح های زیربنایی

مجوز مجلس به بانک ها برای سرمایه گذاری در طرح های زیربنایی