مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 16:402023-08-12سياسي

8 راه تعاملی ساترا با پلتفرم ها


رییس ساترا از طراحی هشت راه تعاملی با مجوزگیرندگان و سکوهای صوت و تصویر فراگیر به منظور ایجاد راهکار برای گفت وگو و تعامل خبر داد و ابراز امیدواری کرد این تعامل توسعه پیدا کند.

- رییس ساترا از طراحی هشت راه تعاملی با مجوزگیرندگان و سکوهای صوت و تصویر فراگیر به منظور ایجاد راهکار برای گفت وگو و تعامل خبر داد و ابراز امیدواری کرد این تعامل توسعه پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی(ساترا)، آیین اختتامیه پنجمین دوره آموزشی مدیریت رسانه و مهارت ارزیابی محتوا ویژه سکوهای دارای مجوز از ساترا برگزار شد.

آیین اختتامیه پنجمین دوره آموزشی مدیریت رسانه و مهارت ارزیابی محتوا در سالن جلسات ساترا برگزار شد؛ در این مراسم سعید مقیسه رییس ساترا، حسین زارعی مدیرکل صدور مجوز و امور رسانه های ساترا، مرتضی قاسم زاده مدیر توانمندسازی و خودتنظیم گری ساترا و جمعی از مدرسان و نمایندگان سکوها حضور داشتند.

ایجاد راهکار برای گفت وگو و تعامل رییس ساترا در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از مدرسان، فراگیران و دست اندرکاران برگزارکننده این دوره ها عنوان کرد: ما هشت راه تعاملی با مجوزگیرندگان و سکوهای صوت و تصویر فراگیر طراحی کرده ایم که ان شاءالله توسعه هم پیدا خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 راه تعاملی ساترا با پلتفرم ها

8 راه تعاملی ساترا با پلتفرم ها