مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-08سياسي

عملکرد سازمان جاسوسی آمریکا از قبل انقلاب تاکنون را در این اثر تازه بخوانید


کتاب «عملیات سیا پس از انقلاب» روایت مستندی از عملکرد سازمان جاسوسی آمریکا موسوم به سیا (CIA) از قبل انقلاب تاکنون در ایران است که به همت چاپ و نشر بین الملل روانه بازار نشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، درباره حوادث ایرانِ قبل از انقلاب اسلامی و حوادث بعد از انقلاب، کتاب های زیادی نگاشته شده است؛ اما این کتاب ها زمانی جذاب تر می شوند که به فضای بیرونی خواننده نزدیک تر باشند.

کتاب عملیات سیا پس از انقلاب روایت مستندی از عملکرد سازمان جاسوسی آمریکا موسوم به سیا (CIA) از قبل از انقلاب تاکنون در ایران است.

کتاب عملیات سیا پس از انقلاب را محمد کفاش، نویسنده اثر جذاب و خواندنی طعمه هتل همیلتون نگاشته است و انتشارات چاپ و نشر بین الملل هم چاپش کرده است.

نویسنده در این پژوهش رخدادها و اتفافات در طول تاریخ جمهوری اسلامی را که نقش سازمان سیا در آن مشهود است به گونه ای موشکافانه همراه با ذکر افراد و اسامی مأموران آمریکایی یا جاسوسان و مرتبطان ایرانی به قلم تحریر درآورده و از این جهت که تمرکز کتاب بر اقدامات و روش های سیا بوده، نه مجموع دستگاه های آمریکا، نو آوری قابل توجهی دارد.

این نوشتار، مدیریت استنسفیلد ترنر، رییس وقت سازمان سیا در ماجرای تسخیر سفارت آمریکا در تهران را تا عملکرد ویلیام برنز رییس فعلی اطلاعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد سازمان جاسوسی آمریکا از قبل انقلاب تاکنون را در این اثر تازه بخوانید

عملکرد سازمان جاسوسی آمریکا از قبل انقلاب تاکنون را در این اثر تازه بخوانید