مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 00:502023-08-06سياسي

قول مساعد مسئولان در خصوص رفع مشکل قطعی آب شهرک باغمیشه تبریز


جمعی از اهالی شهرک باغمیشه تبریز نسبت به قطعی مکرر آب طی روزهای اخیر، یکشنبه شب در میدان ونک این شهرک تجمع اعتراضی برگزار کردند و همین موضوع باعث حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در بین مردم شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی جمعی از اهالی شهرک باغمیشه تبریز نسبت به قطعی مکرر آب طی روزهای اخیر، یکشنبه شب در میدان ونک این شهرک تجمع اعتراضی برگزار کردند و همین موضوع باعث حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در بین مردم شد.

از هفته گذشته آب بخش هایی از شمال شهرک باغمیشه قطع و وصل شده و از دو روز گذشته نیز به طور کامل قطع شده و مردم این مناطق انتظار تدابیری از سوی مسئولان دارند تا با راهکارهای مختلف ممکن، مردم این بخش از شهر را نیز همانند سایر نقاط شهر از نعمت آب آشامیدنی بهره مند کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مشکل که باعث کلافگی اهالی این منطقه شده بود، مردم را به میدان ونک کشاند تا با اعتراضی مسالمت آمیز انتقاد خود را نسبت به قطعی آب در روز های گرم تابستانی به گوش مسئولان برسانند.

تراب محمدی، معاون سیاسی امنیتی استاندار، با حضور در جمع اهالی این منطقه اظهار کرد: با حضور شبانه در اداره آب وفاضلاب استان شخصا پیگیر موضوع خواهم بود و از ساعت یک بامداد آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول مساعد مسئولان در خصوص رفع مشکل قطعی آب شهرک باغمیشه تبریز

قول مساعد مسئولان در خصوص رفع مشکل قطعی آب شهرک باغمیشه تبریز