مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 12:102023-08-01سياسي

شناخت صحنه، نقشه های دشمن و اقدام به موقع سه ماموریت مهم دانشجویان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سردار حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در مراسم اعزام دانشجویان بسیجی استان به دوره آموزشی تشکیلاتی فتح الفتوح ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان تاکید کرد: - فرمانده سپاه الغدیر گفت: مهمترین ماموریت امروز ما و شما عزیزان دانشجو همین شناخت صحنه، شناخت نقشه های دشمن و اقدام به موقع در راستای مقابله با نقشه های دشمن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، سردار حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در مراسم اعزام دانشجویان بسیجی استان به دوره آموزشی تشکیلاتی فتح الفتوح ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران به برکت قیام امام حسین (ع) به پیروزی رسید و اگر محرم و صفر نبود، اگر الگو گیری از فرهنگ حماسه و ایثار عاشورا نبود هرگز انقلاب اسلامی پیروز نمی شد.

زارع کمالی بیان کرد: کافی است نگاهی به روند شکل گیری انقلاب و مواجهه آن با حوادث پس از پیروزی بیاندازیم، می بینیم در تمام این سال ها الگوگیری از قیام عاشورا مشهود است.

به عنوان مثال نحوه ایستادگی و ایثار جوانان ما در 8 سال دفاع مقدس در مقابل استکبار و نحوه شهادت این عزیزان تداعی کننده صحنه های عاشورا است و ان شاالله این پیوند تا ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه خواهد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناخت صحنه، نقشه های دشمن و اقدام به موقع سه ماموریت مهم دانشجویان

شناخت صحنه، نقشه های دشمن و اقدام به موقع سه ماموریت مهم دانشجویان