مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 16:252023-07-30سياسي

توزیع 7 تن گوشت و شکر بین هیئت ها و مساجد شهرستان تالش


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تالش از توزیع 6 تن گوشت و یک تن شکر بین هیئت های مذهبی و مساجد این شهرستان در دهه اول محرم خبر داد.

- ایسنا/گیلان رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تالش از توزیع 6 تن گوشت و یک تن شکر بین هیئت های مذهبی و مساجد این شهرستان در دهه اول محرم خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل مقدم در گفت وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: در ماه محرم الحرام سال جاری همزمان با دهه اول محرم به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تالش 6 تن گوشت و 1 تن شکر جهت احسان برای عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در چهار بخش مرکزی حویق اسالم گرگانرود توزیع شد.

وی افزود: این نوعی جهاد است که با مال و امکانات خود کاری کنیم تا پرچم و مجالس عزاداری برپا باشد زیرا اگر این مراسم هم تعطیل شود، آثار آن هم از بین خواهند رفت درحالی که بقای تشیع بر گرامیداشت سیره ائمه اطهار(ع) است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تالش گفت: زنده نگه داشتن و حفظ شعائر و عزاداری امام حسین(ع) از سوی تمامی ائمه اطهار(ع) مطرح شده و سنتی است که ائمه به آن سفارش کرده اند لذا عزاداری برای امام حسین(ع) جزء برنامه های ثابت ائمه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 7 تن گوشت و شکر بین هیئت ها و مساجد شهرستان تالش

توزیع 7 تن گوشت و شکر بین هیئت ها و مساجد شهرستان تالش