مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 12:052023-07-25اقتصادي

کم مصرف شدن 10 هزار شعله لامپ معابر شهری


معاون مهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: 50 تا 60 درصد از اعتبار ریالی سرمایه ای این شرکت در هر سال صرف توسعه، ارتقا و بهسازی شبکه توزیع برق شهر تهران می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، فیروزه رامش خواه در خصوص روند توسعه و ارتقا شبکه توزیع برق شهر تهران گفت: یکی از مهم ترین برنامه های اجرایی این شرکت، بهبود شرایط و ارتقا و توسعه شبکه توزیع برق کلان شهر تهران به منظور ارائه خدمات شایسته به بیش از 4 میلیون و 600 هزار مشترک برق در این شهر است.

وی با اشاره به این که حدود 50 تا 60 درصد از اعتبار سرمایه ای توزیع برق شهر تهران در هر سال صرف بهینه سازی و توسعه شبکه می شود، گفت: جایگزینی کل شبکه سیمی فشار ضعیف فرسوده با کابل خودنگهدار، تعویض 20 درصد پایه های شبکه و تعویض بالغ بر 300 کیلومتر از کابل های فشار متوسط و فشار ضعیف فرسوده در هر سال از جمله این اقدامات است.

رامش خواه افزود: با هدف افزایش پایداری و بهبود کیفیت خدمات به ویژه در شرایط پرباری، هر سال حدود 150 ترانس پربار و فرسوده در سطح شبکه برق شهر تهران با ترانس های جدید، جایگزین و تمامی پست های برق به صورت دوره ای بررسی، تعمیر و بهینه سازی می شود.

معاون مهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با بیان این که تاکنون 10 هزار شعله لامپ مربوط به روشنای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم مصرف شدن 10 هزار شعله لامپ معابر شهری

کم مصرف شدن 10 هزار شعله لامپ معابر شهری