مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 14:152023-08-01اقتصادي

رشد نقدینگی کاهش پیدا کرده است/ باید جلوی فرار مالیاتی گرفته شود


نرخ نقدینگی در کشور کاهش پیدا کرده و امیدواریم با شفاف سازی جلوی بخش قابل توجهی از فرار مالیاتی گرفته شود.

- رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نرخ نقدینگی در کشور کاهش پیدا کرده و امیدواریم با شفاف سازی جلوی بخش قابل توجهی از فرار مالیاتی گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا پور ابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی امروز (سه شنبه، 10 مرداد ماه) در نشست خبری ضمن تسلیت به مناسبت ایام ماه محرم، گفت: خوشبختانه علیرغم همه مشکلات کشور در حوزه مسائل اقتصادی شاهد جهت گیری نماگرهای اقتصادی در طول یک سال اخیر هستیم و این امر به ما نشان می دهد که امکان برون رفت از شرایط قبلی و وضعیت نامناسب اقتصادی فراهم است.

وی ادامه داد: تقریباً اکثر نماگرهای اقتصادی جهت گیری مثبتی را در یکسال اخیر شروع کرده اند و می توانیم یکسال اخیر را تغییر جهت گیری نماگرهای اقتصادی ایران بدانیم، به عنوان مثال در خصوص وضعیت نرخ بیکاری از عدد 9.

2 درصد در بهار سال گذشته به عدد 8 درصد رسیده ایم که این امر بیانگر آن است که یک واحد درصد نرخ بیکاری کشورمان کاهش پیدا کرده است، همچنین میزان رشد سرمایه گذاری بر اساس گزارش های ارائه شده حدود 6.

7 درصد بوده که البته با هدف گذاری 23 درصد فاصله زیادی دارد اما از متوسط عملکرد سال های گذشته که عدد بسیار پایین و نزدیک به صفر بوده است بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد نقدینگی کاهش پیدا کرده است/ باید جلوی فرار مالیاتی گرفته شود

رشد نقدینگی کاهش پیدا کرده است/ باید جلوی فرار مالیاتی گرفته شود