مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 11:452023-08-09سياسي

استاندار فارس: نقد کارشناسانه اهالی رسانه اثرگذار است


استاندار فارس با اشاره به نقش مهم اهالی رسانه در امیدآفرینی و مطالبه گری در سطح جامعه گفت: انتظار می رود خبرنگاران برای بهبود شرایط، نقدهای منصفانه و کارشناسانه همراه با پیشنهاد ارائه دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد هادی ایمانیه، سه شنبه شب در آیین بزرگداشت روز خبرنگار در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، با گرامیداشت یاد شهدای عرصه خبر به ویژه شهید محمود صارمی اظهار داشت: خبرنگاران استان با هم اندیشی یکدیگر، شاخص های اثرگذار را استخراج کنند بنویسند و بر اساس آن به عملکرد مدیران نمره دهند تا مشخص شود که کدام مدیر پاسخگو است، در جهت حل مشکلات مردم تلاش می کند و آمار صحیح ارائه می دهد.

وی ادامه داد: رسالت رسانه ها ایجاد امید برای مردم و در کنار آن مطالبه گری از مدیران است تا مسئولان را وادار به حضور در صحنه و عمل به وظایف خود کند.

استاندار فارس اظهار کرد: امید آفرینی برای جامعه و در بین مردم و مطالبه گیری از مدیران کمک می کند که روحیه نشاط و پویایی در مردم به ویژه جوانان و نوجوانان افزایش یابد.

وی با قدردانی از تلاش های یک سال گذشته خبرنگاران استان فارس گفت: از خبرنگاران استان انتظار داریم که با توجه به عشقی که به کشور و اعتقادات خود دارند، با وجود همه کمبودها و کاستی ها، همچنان محکم در صحن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار فارس: نقد کارشناسانه اهالی رسانه اثرگذار است

استاندار فارس: نقد کارشناسانه اهالی رسانه اثرگذار است