مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 17:302023-08-21اجتماعي

ثبت نام بیش از 55 هزار نفر از استان کرمان برای حضور در مراسم اربعین


مدیرکل حج و زیارت استان کرمان با اشاره به اینکه تا صبح امروز 30 مردادماه در سطح استان 55 هزار و 160 نفر در سامانه سماح برای حضور در پیاده روی میلیونی اربعین ثبت نام کرده اند، - محمدعلی ایرانمنش در گفت وگو با خبرنگار فارس در مورد آخرین وضعیت ثبت نام کنندگان زائران استان کرمان اظهار داشت: ثبت نام از زائران برای حضور در همایش میلیونی پیاده روی اربعین در سامانه سماح از سوم مردادماه سال جاری شروع و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

وی بیان داشت: افراد برای حضور در پیاده روی اربعین حتما باید در سامانه سماح (samah.

haj.

ir ) ثبت نام کنند و نحوه ثبت نام به این صورت است که افراد ابتدا باید روز حرکت به مرز و با چه وسیله نقلیه ای قصد حرکت به مرز را دارند، انتخاب کنند و همچنین سه بیمه به مبلغ 35 هزار تومان، 45 هزار تومان و 55 هزار تومان برای زائران اربعین در نظر گرفته شده که افراد بر اساس نیاز خود حتما باید یکی از این سه بیمه را انتخاب و در سامانه سماح ثبت کنند.

ایرانمنش گفت: بعد از تکمیل این فرآیند در سامانه سماح یک کد رهگیری به افراد داده می شود به معنی اینکه ثبت نام آنها با موفقیت به پایان رسیده است.

وی تصریح کرد: تاکید شده افرادی که قصد حضور در مراسم اربعین را دارند مدت زمان سفر خود را بین 5 تا 7 روز در نظر بگیرند، تا افراد بیشتری بتوانند در این مراسم معنوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 55 هزار نفر از استان کرمان برای حضور در مراسم اربعین

ثبت نام بیش از 55 هزار نفر از استان کرمان برای حضور در مراسم اربعین