مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 11:402023-08-19سياسي

ظرفیت تشکل های مردمی برای کاشت درخت در دامغان به کارگیری شود


امام جمعه دامغان با اشاره به طرح کاشت 400 هزار نهال در شهرستان، گفت: برای ترویج و کاشت درخت از ظرفیت تشکل های مردمی به خصوص بانوان، بهره گیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان پیش از ظهر شنبه در بازدید از نهالستان حسن آباد منابع طبیعی شهرستان دامغان با حضور مسئولان منابع طبیعی ضمن قدردانی از تلاش برای توسعه فضای سبز، تاکید کرد: طرح کاشت یک میلیارد نهال از سوی دولت، اقدامی ارزشمند است.

وی با بیان اینکه طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت جز در سایه همراهی گروه های مردمی و تشکل ها، میسر نخواهد شد، افزود: برای ترویج و کاشت درخت از ظرفیت تشکل های مردمی به خصوص بانوان، بهره گیری شود.

امام جمعه دامغان خواستار ورود دستگاه های فرهنگی و اجرایی و جریان ساز مانند آموزش و پرورش به این مقوله شد و تاکید کرد: باید از ظرفیت دانش آموزان و دانشجویان و نهادهای تربیتی و علمی و دانشگاهی بهره گرفت.

رستمیان با بیان اینکه فعالان صنعت، صاحبان کسب و کارهای و مشاغل و صنایع از دیگر تشکل هایی هستند که در طرح کاشت درخت می توانند مؤثر باشند، گفت: طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، اقدامی ارزشمند به منظور حفظ منابع طبیعی است که نیاز دارد گروه های مردمی پرشماری با آن همراه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت تشکل های مردمی برای کاشت درخت در دامغان به کارگیری شود

ظرفیت تشکل های مردمی برای کاشت درخت در دامغان به کارگیری شود