مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 09:152023-08-04ورزشي

تکرار یک اتفاق تلخ برای امید سپاهان


ملی پوش تیم فوتبال سپاهان به دلیل مصدومیت هفته های آغازین لیگ برتر را از دست خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، امید نورافکن، ملی پوش تیم فوتبال سپاهان که توانایی بازی در چند پست مختلف را دارد، در روز های اخیر به دلیل مصدومیت در تمرینات طلایی پوشان حضور نیافته است.

غیبت نورافکن که از نخستین تمرین سپاهان با حضور هواداران آغاز شد، در دیدار دوستانه با فجر سپاسی شیراز و مراسم رونمایی از پیراهن سپاهان برای فصل جدید، ادامه یافت تا مشخص شود نورافکن حداقل دیدار با تراکتور در هفته اول لیگ را از دست داده است.

بر اساس اعلام مسعود سعیدی، مدیر رسانه ای تیم فوتبال سپاهان، امید نورافکن پس از طی مراحل درمان، فیزیوتراپی و تمرینات انفرادی به تمرینات گروهی تیم اضافه خواهد شد.

به نظر می رسد مصدومیت نورافکن تا شروع اردوی تیم ملی ادامه دار باشد و شاید این بازیکن در فیفادی شهریور ماه نیز نتواند به جمع ملی پوشان اضافه شود.

اما این نخستین بار نیست که نورافکن دچار یک مصدومیت بدموقع می شود؛ دو سال پیش و در بازه زمانی مشابه هافبک سپاهان با آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا 4 هفته از میادین فوتبال دور بود و فرصت حضور در اردوی تیم ملی در کیش و دیدارهای مقدماتی جام جهانی را از دست داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار یک اتفاق تلخ برای امید سپاهان

تکرار یک اتفاق تلخ برای امید سپاهان