مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 15:502023-07-25سياسي

ایران از سرامدان درمان مصدومان شیمیایی است


اختتامیه دوره آموزش و پایش سلامت جانبازان شیمیایی، روز سه شنبه به همت قطب و مرکز تحقیقات آسیب های شیمیایی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) برگزار شد.

- اختتامیه دوره آموزش و پایش سلامت جانبازان شیمیایی، روز سه شنبه به همت قطب و مرکز تحقیقات آسیب های شیمیایی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن ابوالقاسمی رییس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله در این مراسم اظهار داشت: وظیفه داریم ایامی که در آن بمباران شیمیایی سردشت و حلبچه صورت گرفت را گرامی بداریم چون ملت ما در دفاع مقدس مظلوم بود اما غول رسانه ای در دنیا حقایق را وارونه نشان داد یا انعکاسی از مظلومیت مردم ایران نداشت.

وی افزود: اوج مصرف سلاح های شیمیایی توسط آمریکایی ها در ویتنام با عامل نارنجی بود و بعد از آن بزرگ ترین استفاده از سلاح های شیمیایی در جنگ عراق علیه ایران صورت گرفت؛ البته شروع ساخت سلاح شیمیایی توسط دولت عراق از قبل پیروزی انقلاب اسلامی در ایران آغاز شده بود و در طول جنگ استفاده از این سلاح ها گسترش یافت به نحوی که در پایان جنگ یعنی در سال 67 آنها دقیق ترین سلاح های شیمیایی را علیه رزمندگان ما استفاده کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران از سرامدان درمان مصدومان شیمیایی است

ایران از سرامدان درمان مصدومان شیمیایی است