مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 18:452023-07-25سياسي

پیش بینی عبور 300 هزار زوار اربعین حسینی از مرز باشماق


معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: سال گذشته حدود 78 هزار نفر زائر از مرز باشماق عبور کرده که امسال پیش بینی می شود این تعداد به بیش از 300هزار نفر برسد.

- ایسنا/کردستان معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: سال گذشته حدود 78 هزار نفر زائر از مرز باشماق عبور کرده که امسال پیش بینی می شود این تعداد به بیش از 300هزار نفر برسد.

مهدی رمضانی، امروز سه شنبه در جلسه ستاد اربعین استان که در شهرستان مریوان برگزار شد ضمن تشکر از رسم مهمان نوازی از مردم اصیل مریوان در پذیرایی از زوار حسینی در مراسم اربعین سال گذشته اظهار کرد: ما در ارادت و محبت به اهل بیت، میان اهل تسنن و تشیع کوچکترین تفاوتی نمی بینم، این واقعیت سال گذشته به همه اثبات شد.

وی، با اشاره به آمار گردشگری در سال های گذشته عنوان کرد: بعد از سفر اربعین و آشنایی بیشتر با شهرستان مریوان، سال گذشته بیش از یک میلیون نفر گردشگر داشتیم که در مقایسه با سال های قبل چندین برابر رشد داشته است، این حجم از توریسم از برکات اربعین و اهل بیت است، امسال نیز انتظار داریم از این بستربه وجود آمده، ارزش افزوده بیشتری درحوزه های مختلف حاصل شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان ادامه داد: سال گذشته حدود 78 هزار نفر زائر از مرز باشماق عبور کرده که امسال پیش بینی می شود این تعداد به بیش از 3


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی عبور 300 هزار زوار اربعین حسینی از مرز باشماق

پیش بینی عبور 300 هزار زوار اربعین حسینی از مرز باشماق