مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 15:052023-08-21اجتماعي

برنامه های فرهنگی در مدارس شهرستان دیلم تقویت می شود


مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم گفت: برنامه های فرهنگی در مدارس شهرستان دیلم تقویت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین رمضانی ظهر دوشنبه در نشست با مدیران مدارس شهرستان دیلم اظهار داشت: نقشه راه آموزش و پرورش سند تحول بنیادین است و مهمترین هدف این سند هدایت دانش آموز به سمت و سوی حیات طیبه است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم افزود: در همین راستا وظیفه اصلی ما تربیت دانش آموزی است که بتواند در اجتماع فردی مفید برای خود و جامعه باشد، که این مهم با قرار گرفتن مدرسه در مسیر اصلی هدایتی خود قرار گیرد.

وی به جایگاه و نقش بی بدلیل مدیر در مدرسه اشاره و تاکید کرد: اگر مدیران در چارچوب سند تحول بنیادین گام بردارند، قطعاً در آن مدرسه شاهد تربیت نسلی خوب و مفید برای جامعه خواهیم بود.

مدیر آموزش و پرورش دیلم ادامه داد: بنای تعلیم و تربیت از پیش دبستانی شروع می شود و چنانچه دانش آموز در این دوره آموزش های لازم را ببیند قطعاً در دوره دبستان با حداقل مشکلات مواجه خواهد شد.

رمضانی با مهم دانستن جایگاه پرورشی در مدارس افزود: همه مدارس ملزم هستند بخشی از ساعت کلاسی خود را به برنامه های پرورشی و تربیتی اختصاص دهند و تشکیل گروه های سرود، تئاتر و اردوهای دانش آموزی در اولویت کاری سال تحصیلی آینده قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های فرهنگی در مدارس شهرستان دیلم تقویت می شود

برنامه های فرهنگی در مدارس شهرستان دیلم تقویت می شود