مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 14:152023-08-11سياسي

مؤسسات قرآنی جوانان متعهد انقلابی تربیت کنند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: مؤسسات و مراکز قرآنی تربیت جوانان متعهد انقلابی و ترویج سبک زندگی قرآنی را اساس فعالیت خود قرار دهند.

- ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: مؤسسات و مراکز قرآنی تربیت جوانان متعهد انقلابی و ترویج سبک زندگی قرآنی را اساس فعالیت خود قرار دهند.

​​​​​​ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید حسن عاملی در همایش تجلیل از مربیان قرآن در موسسه قرآنی نورمبین اردبیل در سخنانی اظهار کرد: قرآن کریم دافع بلا و تکیه گاه محکم در زندگی است که باید در راس برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان با محکومیت اهانت به ساحت قرآن، افزود: شخصی که به خداوند معتقد نیست چگونه می تواند از زندگی شایسته ای برخوردار باشد چرا که لازمه زندگی مناسب وجود تکیه گاه برای انسان است که قرآن تنهاترین تکیه گاه بشر است.

آیت الله عاملی اعتقاد به توحید را عامل ایجاد امنیت در جامعه عنوان و اظهار کرد: خداوند در قرآن به صورت متعدد از امنیت صحبت کرده و بر این امر تاکید دارد که در جایی که توحید وجود داشته باشد امنیت بیشتر وجود دارد لذا بندگان خدا اگر ایمان داشته و کافر نباشند امنیت خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مؤسسات قرآنی جوانان متعهد انقلابی تربیت کنند

مؤسسات قرآنی جوانان متعهد انقلابی تربیت کنند