مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 13:102023-08-09سياسي

زنگنه: در تلاش هستیم تصدی گیری دولت در اقتصاد را کم کنیم


سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه، گفت: مردمی سازی اقتصاد یکی از واردی است که در کمیسیون تلفیق رعایت شده و در تلاش هستیم تا تصدی گری دولت در اقتصاد را کم کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، ظهر امروز(چهارشنبه، 18 مرداد) نشست خبری محسن زنگنه، سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه، درباره مصوبات این کمیسیون، برگزار شد.

زنگنه در ابتدا با تاکید بر مردمی سازی اقتصاد گفت:  در کمیسیون تلفیق چند اصل رعایت شده است که یکی از آن موارد، مردمی سازی اقتصاد است و در تلاش هستیم تا تصدی گری دولت در اقتصاد را کم کنیم.

وی افزود: دولت را مکلف کرده ایم که سهام در اختیار خودش را  برای اساس اصل 44واگذار کند و فعالیت میانی و مدیریت را به شرکت های خصوصی و مردم واگذار کند .

سخنگوی کمیسیون تلفیق اظهار کرد: دولت برخی از حوزه های که تصمیم های مهمی است را به آهستگی از کنارش رد شده و درباره یارانه های انرژی، اشاره مبهمی در برنامه داشته است و هنوز در صحت تلفیق در باره یارانه انرژی تصمیم نگرفته است.

وی تصریح کرد: درباره صندوق بازنشستگی موادی از برنامه دولت را رد کردم آثار اجتماعی خوبی نداشت، در باره هوشمند سازی حکمرانی مصوبات خوبی داشتیم و درباره وراثت و ثبت نیز احکام مترقی داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگنه: در تلاش هستیم تصدی گیری دولت در اقتصاد را کم کنیم

زنگنه: در تلاش هستیم تصدی گیری دولت در اقتصاد را کم کنیم