مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 11:002023-08-02سياسي

رییس کانون های فرهنگی هنری مساجد به تعطیلی طاقچه انتقاد کرد


رییس کانون های فرهنگی هنری مساجد در هشتصد و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور درباره تقویت مطالعه در کشور به تعطیل شدن اپلیکیشن طاقچه انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز سوی رژیم طاغوت عنوان کرد و افزود: این روز از سوی مردم محلی با عنوان میار ولایت یاد می شود که در زبان محلی واژه میار به معنای پناه و پناهگاه است.

حجت الاسلام محامی مسائل مهم فرهنگی استان سیستان را ضعف زیرساخت های فرهنگی و مشکلات مربوط به آسیب های اجتماعی و نبود نگاه تخصصی به مسائل فرهنگی استان دانست و گفت: ضمانت اجرای جدی شورای فرهنگ عمومی کشور در استان وجود ندارد و موازی کاری های فرهنگی صدمات زیادی به اجرای عملیاتی و ارتقای فرهنگ عمومی استان وارد کرده است.

وی بالا بردن اثربخشی فعالیت های فرهنگی را منوط به حضور اساتید برجسته علمی و همکاری همه نهادهای مربوط به حوزه فرهنگ دانست و گفت: بالا بردن تعداد شوراها در فرهنگ کشور دردی دوا نمی کند و به جای آن یک کارگروه از شورای فرهنگ عمومی در استان ها ایجاد شود و گزارشی منظم از وضعیت فرهنگی در این شورا ارائه شود.

در ادامه محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، ضمن تشکر از نهادهای مردمی برای برگزاری میلیونی جلسات عزای سیدالشهداء (ع) به رویداد بزرگ اتحاد و یکپارچگی اقشار مختلف جامعه در برگزاری محافل عزاداری در ایام دهه اول ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کانون های فرهنگی هنری مساجد به تعطیلی طاقچه انتقاد کرد

رییس کانون های فرهنگی هنری مساجد به تعطیلی طاقچه انتقاد کرد