مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 15:012023-08-21سياسي

مدیریت بیش از 190 کانون مساجد به نوجوانان سپرده شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین کمال الدین خداداده امروز در دیدار با آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور که در قم انجام شد، گزارشی از برگزاری نشست هیئت اندیشه ورز کانون های فرهنگی و هنری مساجد ارائه و بر اهمیت تقویت اخوت میان مساجد و نگاه تمدنی حاکم بر فعالیت های مسجد تاکید کرد.

وی افزودک بر این باوریم که فعالیت در حوزه مساجد، باید مبتنی بر نقش آفرینی امام جماعت در مدیریت کانون، مدیریت فرهنگی منطقه و.

نیز دنبال شود.

رییس ستاد کانون های فرهنگی مساجد کشور نقش آفرینی طلاب و فضلا در جهت دهی به فعالیت های پویای کانون های فرهنگی و هنری را مهم دانست و گفت: بیش از 3000 مسجد کشور در مجاورت مدارس هستند، لذا با فعال سازی کانون های فرهنگی و با مشارکت ائمه جماعات مساجد، بحث اوقات فراغت محصلان و ارائه برنامه های فرهنگی و دینی در بستر مسجد عملیاتی شد.

وی گزارشی از میدان داری بیش از 2 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد کشور ارائه کرد و یادآور شد: در راستای هویت بخشی و نقش دهی به نوجوانان، کادر مدیریتی کانون های فرهنگی هنری بیش از 190 مسجد کشور از میان نوجوانان انتخاب شده اند.

خداداده، به سیاست گذاری های کلان و راهبردی هیئت اندیشه ورز کانون های فرهنگی و هنری مساجد اشاره کرد و گفت: کانون های فرهنگی و هنری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت بیش از 190 کانون مساجد به نوجوانان سپرده شده است

مدیریت بیش از 190 کانون مساجد به نوجوانان سپرده شده است