مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 10:402023-08-19اقتصادي

90 درصد اتوبوس های شهری اصفهان مجهز به کولر هستند


مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه 90 درصد از اتوبوس های شهر اصفهان مجهز به سیستم سرمایشی هستند، گفت: نزدیک به 180 دستگاه بدون کولر در شهر داریم که فابریک و از طرف کارخانه بدون کولر بوده اند و با توجه به فصل گرما، - ایسنا/اصفهان مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه 90 درصد از اتوبوس های شهر اصفهان مجهز به سیستم سرمایشی هستند، گفت: نزدیک به 180 دستگاه بدون کولر در شهر داریم که فابریک و از طرف کارخانه بدون کولر بوده اند و با توجه به فصل گرما، نزدیک به 100 دستگاه از آن ها را متوقف کرده ایم و 80 دستگاه را فعال نگه داشته ایم.

سید عباس روحانی اصفهانی، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، درباره بازرسی و تعمیر وسایل حمل و نقل عمومی در اصفهان، اظهار کرد: از آن جایی که اتوبوس ها و وسایل حمل ونقل عمومی هرروز در سطح شهر تردد دارند و مشغول به کار هستند، مرتبا به تعمیر و سرویس نیاز پیدا می کنند.

این وسایل نقلیه به صورت مرتب در چرخه تعمیر و بازدید قرار دارند و از نظر تعمیرات کلی، اتوبوس ها مرتبا در حال کار، خراب شدن و تعمیر هستند.

وی با اعلام اینکه 90 درصد از اتوبوس ها مجهز به سیستم سرمایشی هستند، افزود: نزدیک به 180 دستگاه بدون کولر در شهر داریم که فابریک و از طرف کارخانه بدون کولر بوده اند و با توجه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد اتوبوس های شهری اصفهان مجهز به کولر هستند

90 درصد اتوبوس های شهری اصفهان مجهز به کولر هستند