مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 14:002023-08-22سياسي

اعزام بزرگترین بیمارستان سیار غرب آسیا به پیاده روی اربعین


به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام بزرگترین و مجهزترین بیمارستان سیار غرب آسیا جهت استقرار در مسیر نجف به کربلا عازم عراق شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بیمارستان مجهز 99 تختخوابی بنیاد احسان جهت استقرار در عمود 989 مسیر نجف به کربلا صبح امروز در مراسمی با حضور سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام، مدیرعامل بنیاد 15 خرداد، مدیرعامل بنیاد احسان و جمعی از مدیران این مجموعه عازم عراق شد.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام در حاشیه این مراسم بیان کرد: فعالیت های امسال ستاد اجرایی در اربعین حسینی، ناظر بر پر کردن خلاءهای احصا شده در سال های اخیر و حمایت از مواکب مردمی است.

عارف نوروزی افزود: بزرگترین و مجهزترین بیمارستان سیار خاورمیانه در سال های اخیر توسط ستاد اجرایی فرمان امام ساخته شده و امسال برای ایام اربعین این بیمارستان که دارای مجهز و پیشرفته ترین امکانات درمانی و پزشکی، نظیر اتاق عمل، دستگاه سونوگرافی، اورژانس و داروخانه است در دو نقطه مرز مهران و عمود 989 بین مسیر نجف تا کربلا مستقر خواهد شد.

وی ادامه داد: اعزام 15 هزار زائر اولی به پیاده روی اربعین در قالب پویش سفیر احسان ، ساماندهی و اعزام گروه های جهادی پزشکی شامل پزشک، پرستار و کادر درمان برای ارائه خدمات پزشکی، جراحی های اضطراری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام بزرگترین بیمارستان سیار غرب آسیا به پیاده روی اربعین

اعزام بزرگترین بیمارستان سیار غرب آسیا به پیاده روی اربعین