مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 02:202023-08-16سياسي

هتک حرمت اماکن مقدس جبران کننده شکست ها و افول استکبار نخواهد بود


مجمع عمومی جامعه مدرسین با صدور پیامی با اشاره به حمله تروریستی به حرم شاهچراغ تاکید کرد: این هتک حرمت، هرگز جبران کننده و التیام بخش شکست های پی درپی و افول استکبار جهانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای، اقدام تروریستی و کینه توزانه مزدوران داعش در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) را محکوم کرد.

متن بیانه به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم جنایت کینه توزانه مزدوران داعش در شاهچراغ، یادآور اشکهای دلخراش آرتین عزیز در شهادت مظلومانه پدر، مادر و برادرش و خانواده های شهداء سال گذشته است.

این گونه جنایتها به ویژه در مراکز مقدس، آن هم علیه انسانهایی که در حال راز و نیاز بودند، حاکی از استیصال دشمن و خوی انسان ستیز او است؛ نه دلیلی بر توانمندی او.

این هتک حرمت، هرگز جبران کننده و التیام بخش شکستهای پی درپی و افول استکبار جهانی، و نجات بخش رژیم جعلی اسراییل از فرو پاشی زود هنگام و مانع تعالی و پیروزی های نوید بخش جبهه مقاومت به رهبری ایران اسلامی، نخواهد شد.

مجمع عمومی جامعه مدرسین این هتک حرمت را قاطعانه محکوم نموده و از درگاه خداوند رحمت گر، برای شهدا علو درجات، برای مجروحین شفای عاجل و برای عزیزانشان پاداش الهی، مسئلت می نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتک حرمت اماکن مقدس جبران کننده شکست ها و افول استکبار نخواهد بود

هتک حرمت اماکن مقدس جبران کننده شکست ها و افول استکبار نخواهد بود