مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 10:102023-07-24اجتماعي

سامانه های هوشمند تردد در محورهای منتهی به مرزهای خوزستان نصب می شود


معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از نصب سامانه های حمل و نقل هوشمند جدید در محورهای منتهی به مرزهای استان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از نصب سامانه های حمل و نقل هوشمند جدید در محورهای منتهی به مرزهای استان خبر داد.

لاله صاحبی بزار در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اهمیت نصب سامانه های هوشمند جاده ای اظهار کرد: به منظور افزایش پوشش تصویری محورهای شریانی استان خوزستان به ویژه راه های منتهی به دو مرز شلمچه و چذابه نصب سامانه های حمل و نقل هوشمند در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در این زمینه قرار است 4 سامانه نظارت تصویری و 8 سامانه تردد شمار و 60 سامانه ثبت تخلفات سرعت در محورهای منتهی به دو مرز شلمچه و چذابه به منظور ارتقای ایمنی تردد زوار در اربعین حسینی نصب شود.

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: اعتبار هزینه شده برای نصب این دوربین ها 650 میلیارد ریال است.

صاحبی بزار عنوان کرد: استان خوزستان از 56 دوربین نظارت تصویری در طول محورهای خود برخوردار است که از این تعداد 11 دوربین در محورهای منتهی به مرز چذابه و 14 دوربین در محورهای منتهی به مرز شلمچه نصب شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه های هوشمند تردد در محورهای منتهی به مرزهای خوزستان نصب می شود

سامانه های هوشمند تردد در محورهای منتهی به مرزهای خوزستان نصب می شود