مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 09:552023-07-30سياسي

هوانیروز ارتش به تجهیزات روز دنیا مجهز است


فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه امروز قدرتمندترین ناوگان غرب آسیا هستیم، گفت: به تجهیزاتی که بالگردهای روز دنیا دارند، اعم از سامانه های دید در شب و موشک های نقطه زن، - مجهز هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش، در آیین تجلیل از پیشکسوتان، خانواده شهدا و چهره های ماندگار عملیات غرورآفرین مرصاد که صبح امروز (یکشنبه) با حضور فرماندهان و برخی مسئولین در ستاد هوانیروز ارتش برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا و تسلیت ایام محرم، اظهار داشت: خداوند را شاکریم که توفیق خدمت را در لباس مقدس سربازی در رکاب ولایت به ما عنایت فرموده است.

امیر قربانی افزود: امیر آراسته از زمان تأسیس هوانیروز در جنگ تحمیلی تا عملیات مرصاد، به صورت تنگاتنگ با هوانیروز بودند و شهید صیاد شیرازی هم در کنار مأموریت های زمینی هوانیروز نوک پیکان تمام حملات و پشتیبانی از نیروها بودند و موفقیت های بسیار خوبی داشتند.

فرمانده هوانیروز ارتش خاطرنشان کرد: هوانیروز در دوران جنگ تحمیلی در تمامی عملیات ها نقش داشت و در همه عملیات ها نیز پیروز بود.

وی با اشاره به عملیات مرصاد گفت: منافقینی که 17 هزار نفر از هموطنان عزیزمان را ترور کرده اند، در تنگه مرصاد با نقش مهم و تأثیرگذار شهید صیاد و هوانیروز و با کمک ارتش و سپاه به هلاکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوانیروز ارتش به تجهیزات روز دنیا مجهز است

هوانیروز ارتش به تجهیزات روز دنیا مجهز است