مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 21:452023-08-13سياسي

مبلغان اربعین در قم گردهم آمدند


همایش آموزشی مبلغان اربعین با عنوان سفیرالحسین(ع) با تدریس حجج اسلام آقاتهرانی، شجاعی، دستلان، نجفی و صالح پرور در باغ موزه دفاع مقدس قم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، همایش آموزشی سفیرالحسین(ع) ویژه مبلغان اربعین به همت مؤسسه فرهنگی ولاءمنتظر (عج) و با همکاری مؤسسه فرهنگی ریّان اندیشه بصیر و برخی مجموعه های فعال تبلیغی در حوزه اربعین در قم برگزار شد.

حجت الاسلام سموعی مدیرعامل مؤسسه ولاءمنتظر(عج)، در مورد این همایش اظهار کرد: مؤسسه ولاء منتظر(عج) باسابقه بیست و دو سال فعالیت فرهنگی تبلیغی و برگزاری دوره های متعدد دانش افزایی و مهارت افزایی بعد از چند سال محدودیت های کرونایی، اولین همایش آموزشی حضوری، ویژه مبلغین اربعین را در باغ موزه دفاع مقدس قم برگزار کرد که بیش از هزار و 400 مبلغ اربعینی نیز برای شرکت در این همایش ثبت نام کردند.

سموعی افزود: برای شرکت حضوری در این همایش، 580 نفر ثبت نام کردند که بعد از بررسی های انجام شده 350 نفر دعوت شدند و این همایش که به صورت زنده در بستر فضای مجازی پخش شد، مورد استقبال 800 نفر از مبلغین اربعینی سراسر کشور قرار گرفت.

در این همایش سرفصل های دانشی و مهارتی مورد نیاز یک مبلغ، توسط اساتیدی چون حجج اسلام آقاتهرانی، شجاعی، دستلان، نجفی و صالح پرور بیان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبلغان اربعین در قم گردهم آمدند

مبلغان اربعین در قم گردهم آمدند