مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 15:302023-08-01حوادث

اعمال محدودیت و ممنوعیت تردد در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران


رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران از اجرای محدودیت و ممنوعیت تردد در محورهای برون شهری شرق استان تهران خبر داد.

- ایسنا/تهران رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران از اجرای محدودیت و ممنوعیت تردد در محورهای برون شهری شرق استان تهران خبر داد.

ایرج کهریزی ظهر 10 مرداد ماه در خصوص این خبر در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: به منظور افزایش ایمنی تردد در محور هراز و از ساعت 12 الی 24 روز چهارشنبه 11 مردادماه 1402و از ساعت 6 صبح الی 24 روزهای پنجشنبه و جمعه 12و 13 مرداد ماه تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از محور هراز ممنوع است.

کهریزی توضیح داد: در صورت سنگین بودن بار ترافیکی محور هراز در روز جمعه مورخه 13 مرداد ماه و در راستای ارتقاء ایمنی تردد کاربران ترافیکی، مسیر شمال به جنوب محور هراز و از ساعت 14 الی 22 روز جمعه مورخه 13مرداد ماه بصورت مقطعی یکطرفه خواهد شد لازم به ذکر است تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع بوده و تردد موتورسیکلت سواران از ساعت 12روز چهارشنبه مورخه 11 مردادماه الی ساعت 6 صبح روز شنبه مورخه 14 مردادماه از محورهای هراز و فیروزکوه و بزرگراه امام رضا ممنوع می باشد که در این خصوص تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی که در مسیر جریان ترافیک و برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت و ممنوعیت تردد در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران

اعمال محدودیت و ممنوعیت تردد در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران