موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 08:342023-07-25دانش

تشخیص سریع سرطان پروستات با زیست حسگر نوری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، «طراحی و ساخت زیست حسگر نوری میکروفلوییدی برای تشخیص زودهنگام سرطان پروستات» عنوان طرح مونا سروش است که در قالب رساله دکتری و با راهنمایی هدایت الله قورچیان به انجام رسانده است.

- طراحی و ساخت زیست حسگر نوری میکروفلوییدی برای تشخیص زودهنگام سرطان پروستات عنوان طرح مونا سروش است که در قالب رساله دکتری و با راهنمایی هدایت الله قورچیان به انجام رسانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طراحی و ساخت زیست حسگر نوری میکروفلوییدی برای تشخیص زودهنگام سرطان پروستات عنوان طرح مونا سروش است که در قالب رساله دکتری و با راهنمایی هدایت الله قورچیان به انجام رسانده است.

بیماری ها و مشکلاتی که در فرایند درمان آن ها ایجاد می شود، شناسایی و تشخیص سریع بیماری و پیداکردن بهترین روش درمان، از موضوعات مهمی است که محققین رشته های مختلف از جمله شیمی، فیزیک و زیست شناسی را هم درگیر خود کرده است.

صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور هم در راستای پیشرفت علمی کشور در این حوزه ها، از طرح های مرتبط با این موضوعات حمایت می کند.

طراحی و ساخت زیست حسگر نوری میکروفلوییدی برای تشخیص زودهنگام سرطان پروستات عنوان طرح مونا سروش است که در قالب رساله دکتری و با راهنمایی هدایت الله قورچیان به انجام رسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشخیص سریع سرطان پروستات با زیست حسگر نوری

تشخیص سریع سرطان پروستات با زیست حسگر نوری