مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 00:452023-08-04فناوري

حسین پناهی؛ لولی وَشی که در فضای مجازی «بهلول ایرانی» شد


برخی از اشعار یا سخن ها که واقعا از اوست مشهور شد و این بیشتر به لطف فراگیری انقلاب هوش بوده و چه بسا اگر این امکان حیرت آور ارتباطی فراهم نمی شد یا مخالفان ارتباطات زودتر مأمور خدمت می شدند و اینترنت را از پا درمی آوردند سخنان او و منتسب به او به طنز هم این حد فراگیر نمی شد.

- نوزدهمین سال مرگِ بازیگر و شاعر واقعی و حکیم فضای مجازی حسین پناهی؛ لولی وَشی که در فضای مجازی بهلول ایرانی شد برخی از اشعار یا سخن ها که واقعا از اوست مشهور شد و این بیشتر به لطف فراگیری انقلاب هوش بوده و چه بسا اگر این امکان حیرت آور ارتباطی فراهم نمی شد یا مخالفان ارتباطات زودتر مأمور خدمت می شدند و اینترنت را از پا درمی آوردند سخنان او و منتسب به او به طنز هم این حد فراگیر نمی شد.

  عصر ایران؛ مهرداد خدیر- 19 سال پیش و در 14 مرداد 1383 وقتی جسد حسین پناهی شاعر و بازیگر را در خانه او در خیابان جهان آرای یوسف آباد پیدا کردند هیچ روزنامه ای از او به عنوان بهلول ایرانی * یاد نکرد.

هر چه اما زمان گذشت و استفاده از اینترنت خاصه در گوشی های هوش مند فراگیر تر شد این تصویر از او بیشتر شکل گرفت.

  حالا دیگر حسین پناهی تنها بازیگری نبود که در 48 سالگی چشم از جهان بسته بود یا شاعری شوریده که انگار دانا یی بوده متصل به دینایی بالاتر و از افلاکیان که به عمد و در میان خاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسین پناهی؛ لولی وَشی که در فضای مجازی «بهلول ایرانی» شد

حسین پناهی؛ لولی وَشی که در فضای مجازی «بهلول ایرانی» شد