مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:402023-08-16اجتماعي

«قزوین» میزبان جشنواره عکس خانواده در قاب تصویر


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: جشنواره عکس خانواده در قاب تصویر در سه بخش دوربین حرفه ای، موبایلی و عکس های قدیمی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حسین برجی اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در راستای ارج نهادن به نهاد خانواده، جشنواره عکس خانواده در قاب تصویر را به صورت استانی برگزار می کند.

وی افزود: محورهای این جشنواره شامل خانواده، شادی و امید ، خانواده، اقتصاد و کارآفرینی ، خانواده و تکریم اعضا ، خانواده، نیایش و معنویت و خانواده وجوانی جمعیت تعیین شده است.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در خصوص مقررات جشنواره هم یادآور شد: تمامی شرکت کنندگان می بایست آثار خود را به ایمیل جشنواره همراه با مشخصات کامل شناسنامه، تلفن و آدرس ارسال کنند و پس از راهیابی اثر به بخش مسابقه می بایست فایل با کیفیت و قابل ارائه برای دبیرخانه ارسال شود.

برجی تصریح کرد: عکس ها در هر سه بخش بایستی در پوشه جداگانه در فرمت ipeg به ایمیل دبیرخانه ارسال شود و در بخش عکس های قدیمی، فایل عکس به صورت اسکن شده ارسال شود و از زمان گرفته شدن عکس حداقل 20 سال گذشته باشد.

این مسوول گفت: ضلع بزرگ عکس باید در اندازه 1500 پیکسل باشد وحجم فایل بیشتر از یک مگابایت نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قزوین» میزبان جشنواره عکس خانواده در قاب تصویر

«قزوین» میزبان جشنواره عکس خانواده در قاب تصویر