مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-19اقتصادي

بهره برداری از 4 پروژه برق رسانی در مهدی شهر


سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان مهدی شهر گفت: چهار پروژه عمرانی برق رسانی به مناسبت هفته دولت امسال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهدی شهر، حامد قانع، سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان مهدی شهر صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه پروژه بهینه سازی و تبدیل 9 هزار و 530 متر شبکه فشارضعیف هوایی سیمی به کابل خودنگهدار در شهرستان و روستاهای هفت خانی، هسکو، کلاته بابااحمد و رسم رودبار افتتاح می شود، افزود: میزان اعتبار صرف شده برای این پروژه ها، هفت میلیارد و 120 میلیون ریال است.

وی افزود: پروژه احداث پنج هزار و 436 متر شبکه فشارمتوسط و فشارضعیف و نصب 6 دستگاه پست هوایی 125 کیلوولت آمپر جهت تأمین برق شهرک صنفی به مبلغ 56 میلیارد ریال اجرایی شده است.

سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان مهدی شهر ادامه داد: پروژه نصب چهار دستگاه ترانس هوایی به ظرفیت 100 کیلوولت آمپر جهت تأمین برق متقاضیان در سطح شهرستان با اعتبار 6 میلیارد و 500 میلیون ریال در هفته دولت بهره برداری خواهد شد.

قانع تصریح کرد: پروژه های احداث و اصلاح یک هزار و 600 متر شبکه فشارضعیف و فشارمتوسط هوایی در شهرستان مهدی شهر به مبلغ هفت میلیارد و 600 میلیون ریال آماده بهره برداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 4 پروژه برق رسانی در مهدی شهر

بهره برداری از 4 پروژه برق رسانی در مهدی شهر