مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 09:352023-08-16اقتصادي

لزوم استفاده از ایده های نوآورانه و کارآمد فعالان حوزه ساختمان


سرپرست راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح نهضمت ملی مسکن در استان بر لزوم استفاده از ایده های نوآورانه و کارآمد فعالان حوزه ساختمان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رامین الماسی صبح چهارشنبه از نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان بازدید کرد و از نزدیک تکنولوژی های روز صنعت ساختمان کشور را رصد و برای بهره گیری از فناوری و امکانات روز کشور و دنیا در پروژه های ساختمانی با شرکت ها و فعالان حوزه ساختمان تبادل نظر کرد.

وی با اشاره به تأکیدات مکرر وزیر راه و شهرسازی مبنی بر بهره مندی مضاعف از فناوری های نوین و دانش بنیان در انجام مأموریت های خطیر وزارت راه و شهرسازی به ویژه در نهضت ملی زمین و مسکن، آمادگی این اداره کل را در راستای همکاری های بیشتر اعلام کرد.

سرپرست راه و شهرسازی استان کرمانشاه همچنین آمادگی خود را نسبت به برگزاری جلسات مشترک کارشناسی برای رفع موانع پیش رو همچنین بهره مندی حداکثری از تجارب و پیشنهادهای قابل از طرف تولیدکنندگان، اعلام کرد.

الماسی خواستار مشارکت جدی شرکت های دانش بنیان و فناور برای رفع محدودیت های کشور در صنعت ساختمان به ویژه در خصوص جلوگیری از هدر رفت انرژی در بخش ساختمان کشور شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ایده های نوآورانه و کارآمد فعالان حوزه ساختمان

لزوم استفاده از ایده های نوآورانه و کارآمد فعالان حوزه ساختمان