مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 23:152023-08-17ورزشي

خریدهای جدید استقلال همه دور از ترکیب اصلی


استقلال در نقل و انتقالات تابستانی یکی از کم ترین فعالیت ها را داشت و شرایط مالی این باشگاه موجب شد تا جواد نکونام نتواند بازیکنان مدنظرش را جذب کند، ولی با وجود حضور 6 بازیکن جدید هیچ کدام را در ترکیب ابتدایی آبی ها قرار نداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ آبی پوشان در هفته اول لیگ برتر که صنعت نفت را با نتیجه سه بر صفر شکست دادند، فقط آرمین سهرابیان را به عنوان بازیکن ورودی جدید در ترکیب داشتند و مهرداد محمدی را هم در نیمه دوم به زمین آوردند، اما امروز در جمع 11 نفر اصلی دیدار برابر ملوان انزلی از هیچ کدام از بازیکنان جدیدشان بهره نبردند.

  محمدرضا خالدآبادی، ایمان سلیمی و مهرداد محمدی سه بازیکن جدید استقلال هستند که امروز در فهرست 20 نفره آبی ها برای دیدار مقابل ملوان انزلی حضور داشتند، ولی جواد نکونام احتمالا بخاطر دیر اضافه شدن این نفرات به تمرینات تصمیم گرفته آنها را در ترکیب ابتدایی بازی امروز قرار نداد.

  ایمان سلیمی و مهرداد محمدی برای دومین بازی پیاپی در لیست استقلال حضور داشتند و فقط به عنوان یار تعویضی بازی کردند، اما خالدآبادی پس از حل مشکل قراردادش برای نخستین بار امروز در فهرست آبی ها مقابل ملوان انزلی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خریدهای جدید استقلال همه دور از ترکیب اصلی

خریدهای جدید استقلال همه دور از ترکیب اصلی