مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 10:302023-08-22پزشكي

ارائە خدمات دارویی بە زائران اربعین حسینی


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: خدمات دارویی به زائران اربعین حسینی فراهم شده و در این زمینه مشکلی نداریم.

- ایسنا/کردستان معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: خدمات دارویی به زائران اربعین حسینی فراهم شده و در این زمینه مشکلی نداریم.

هومن قصری در گفت وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: داروها و تجهیزات پزشکی لازم برای ارائه خدمات دارویی به زوار پیش بینی و فراهم شده است و با توجه به احتمال گرمای شدید هوا، سرم به اندازه کافی تهیه و موجود است.

وی به اقدامات صورت گرفته در خصوص تامین نیازهای دارویی اشاره کرد و ادامه داد: در این زمینه شرکت های توزیع کننده دارو هم مانند سایر مراکز در حالت آماده باش قرار داشته و در صورت نیاز نسبت به تهیه داروهای مورد نیاز احتمالی اقدام می نمایند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: کارشناسان این معاونت تا پایان ایام اربعین حسینی، برای بررسی، کنترل و رفع کمبودهای دارویی احتمالی به صورت حضوری و غیرحضوری و شبانه روزی اقدام می نمایند.

قصری ابراز کرد: توصیه های لازم به تمامی داروخانه های سطح استان درخصوص ارائه خدمات دارویی به زوار به ویژه خدمات دارویی شبانه روزی در داروخانه های شبانه روزی به عمل آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائە خدمات دارویی بە زائران اربعین حسینی

ارائە خدمات دارویی بە زائران اربعین حسینی