مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 11:352023-08-15بين الملل

لاپید: سال آینده کابینه جدید اسراییل تشکیل می شود


رهبر ائتلاف مخالفان در کنست، با توصیف کابینه «بنیامین نتانیاهو» به «شکست خورده ترین دولت اسراییل» مدعی شد که کابینه جدید تل آویو، سال دیگر تشکیل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یاییر لاپید ، رهبر ائتلاف مخالفان در سرزمین های اشغالی، پس از توصیف کابینه فعلی به شکست خورده ترین دولت اسراییل مدعی تشکیل کابینه جدید در تل آویو برای سال آینده شد.

طبق گزارش خبرگزاری آناتولی ، لاپید، در ادامه اظهاراتی که شب گذشته (دوشنبه، 14آگوست) و در شبکه های اجتماعی منتشر کرد، گفت: ما در اینجا چنین دولت شکست خورده ای نداشته ایم.

با این حال، جای خوش بینی نیز وجود دارد: شکست آنقدر واضح و کامل است که می توان منتظر سال آینده بود و دولت بعدی را در آن دید .

رهبر مخالفان در کنست و نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در ادامه اظهاراتش مدعی شد که تجربه دولت تماماً راستگرا  شکست خورده است.

کابینه فعلی تل آویو که از آن به عنوان راست گراترین کابینه در تاریخ رژیم اشغالگر در رسانه ها یاد می شود، اواخر سال گذشته تشکیل شد.

لاپید با بیان اینکه کابینه نتانیاهو در مدت 7ماه موفق به شکست در همه زمینه ها شد، گفت: این یک شکست سیستمی و عملکردی در تمام عرصه های ممکن بود؛ دلایل اقتصادی، سیاسی و امنیتی کنعددی گواه این شکست هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاپید: سال آینده کابینه جدید اسراییل تشکیل می شود

لاپید: سال آینده کابینه جدید اسراییل تشکیل می شود