مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 11:302023-07-29ورزشي

حال ورزش پارکور در یزد بد است


ورزش پارکور در استان یزد با وجود سابقه 20 ساله همچنان محروم از امکانات و فضای تمرین و حمایت مسئولان است.

- ملیکا زینل زاده رییس کمیته بانوان پارکور استان یزد در گفت وگو با ایسنا ضمن بیان این که تمرینات رشته ورزشی پارکور نیازمند فضای بیرون از سالن هاست، گفت: متاسفانه در استان یزد محیط و امکانات مناسبی برای تمرین رشته پارکور وجود ندارد و ورزشکاران ناچار به انجام تمرینات در محیط های شهری مانند پارک ها و فضاهای سبز، بدون داشتن وسایل ورزشی ایمن و مناسب هستند.

وی افزود: تمرین در سطح شهر علاوه بر آسیب های احتمالی به اموال عمومی، باعث بروز خطرات جدی و گاهاً جبران ناپذیر برای ورزشکاران می شود.

زینل زاده با اشاره به سابقه 20 ساله ورزش پارکور در استان یزد، گفت: متاسفانه در عین وجود استعدادهای درخشان در این رشته و سابقه فعالیت آن در استان، ورزشکاران رشته پارکور از حمایت های لازم در راستای ایجاد و ارتقاء سطح پایه و لوازم مناسب برای این ورزش، محروم هستند.

رییس کمیته بانوان پارکور استان با اشاره به موقعیت جغرافیایی یزد، اظهار کرد: به علت مرکزیت و جهانی بودن یزد، ظرفیت هایی فراوانی برای رشد این ورزش در استان و حتی میزبانی مسابقات کشوری آن در یزد نهفته است که با حمایت دستگاه های متولی از جمله ورزش و جوانان، شهرداری و سازمانهای متبوع و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال ورزش پارکور در یزد بد است

حال ورزش پارکور در یزد بد است