مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 09:102023-08-22بين الملل

زیر پوستِ «شهر زامبی ها» در قلب آمریکا چه می گذرد؟


محله «گارمنت» واقع در منهتن نیویورک باوجود تبلیغات گسترده، به دلیل شمار بالای معتادان و نیز تیراندازی و هراس افکنی آنها، به شهر «معتادان» و «زامبی ها» لقب گرفته است.

- محله گارمنت واقع در منهتن نیویورک باوجود تبلیغات گسترده، به دلیل شمار بالای معتادان و نیز تیراندازی و هراس افکنی آنها، به شهر معتادان و زامبی ها لقب گرفته است.

خبرگزاری مهر ، گروه بین الملل: تعداد افرادی که روزانه در آمریکا به دامن اعتیاد کشیده می شوند رو به فزونی است به طوری که بر اساس برخی گزارش های معتبر، این روند طی سال های اخیر به دلیل تنوع مواد مخدر سنتی و صنعتی رشد قابل توجهی داشته است.

البته این موضوعی است که رسانه های شناخته شده آمریکایی همواره به آن ورود می کنند و نسبت به تشدید اعتیاد و مخاطرات ناشی از آن هشدار می دهند؛ همانند گزارشی که به تازگی روزنامه نیویورک پست منتشر کرده و در عنوان گزارش خود از واژه شهر معتادان برای توصیف شهر نیویورک بهره گرفته است.

این اولین باری نیست که نیویورک پست با بدترین واژه ها و اصطلاحات شهر نیویورک و مقامات آمریکا را به چالش می کشد؛ این روزنامه آمریکایی 25 سپتامبر 2021 نیز از اصطلاح شهر زامبی ها یا همان مرده های متحرک در تیتر صفحه اول خود استفاده کرد و بلافاصله نوشت که معتادان در روز روشن در مرکز شهر تیراندازی می کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیر پوستِ «شهر زامبی ها» در قلب آمریکا چه می گذرد؟

زیر پوستِ «شهر زامبی ها» در قلب آمریکا چه می گذرد؟