مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 14:202023-08-12سياسي

اساتید رشته حقوق در مساجد مشاوره حقوقی می دهند


کارگروه حکمرانی حقوقی و قضایی با هدف تشکیل شبکه نخبگان فراگیر از اساتید متخصص در حوزه حقوقی و قضایی کشور برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی کشور تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(مدظله العالی)، نقش حمایت گری، کمک و مطالبه گری خود را ایفا می کند.

رییس سازمان بسیج اساتید کشور تاکید کرد: استاد بسیجی جزیی از پیکره دانشگاه است و مکلف است در جهت کارآمدی آموزش عالی و ماموریت محور بودن به دانشگاه کمک کند.

استاد بسیجی باید در جهت اعتلای نظام آموزش عالی در صحنه باشد و همچنین در تربیت متخصصان و کارشناسان از طریق آموزش و تربیت این وظیفه را دارد که در خدمت دانشگاه باشد.

مردانی در ادامه سخنان خود و در خصوص نقش بسیج اساتید در کمک به ارتقای کارآمدی نظام حکمرانی برخی اهداف و برنامه های این قرارگاه را برشمرد.

کارآمدی و اثربخشی نظام حکمرانی در جمهوری اسلامی ایران، بسیج تمامی ظرفیت های علمی در راستای حل مسائل کشور، تبیین حقایق و واقعیت های جمهوری اسلامی و اقناع افکار عمومی، افزایش قدرت نرم جمهوری اسلامی، تولید علم نافع و بسط اجتماعی آن، کمک به اسلامی کردن دانشگاه ها و تحول در علوم بویژه علوم انسانی و امیدآفرینی و افزایش سرمایه اجتماعی کشور از جمله مواردی بود که مردانی در توصیف منظور و برنامه های این طرح عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساتید رشته حقوق در مساجد مشاوره حقوقی می دهند

اساتید رشته حقوق در مساجد مشاوره حقوقی می دهند