مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 18:402023-07-27سياسي

اطلاعیه شورای هماهنگی و دعوت از مردم مؤمن و هیئات عزاداری جهت شرکت در نماز عاشورایی


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه ای مردم مؤمن و هیئات عزاداری را جهت شرکت در نماز عاشورایی دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه ای مردم مؤمن و هیئات عزاداری را جهت شرکت در نماز عاشورایی دعوت کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است: بسمه تعالی نهضت عاشورا و قیام اباعبدالله الحسین (علیه السلام) عالی ترین و ناب ترین جلوه های ارزش های الهی و انسانی ، نقطه اوج و قله رفیع تابناک ترین آموزه ها و مفاهیم ولایت و نماز ظهر عاشورا مظهر تمام عیار خلوص و بندگی و زیباترین جلوه های آسمانی وآمیزه ای از حماسه، دین خواهی، مظلومیت، شرف، آرمان گرایی، حقانیت، اصالت، و اثبات دین خواهی و عمل به تکلیف و اوج نمایش عروج انسان به عبودیت الهی است.

همزمان با تقارن عاشورای حسینی با اولین اقامه نماز جمعه بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در پنجم مردادماه سال 1358 و به تأسی از سیره عاشورایی اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و خلق حماسه دیگری از اوج بندگی و بهره مندی جامعه اسلامی از برکات اجتماع مؤمنان و تجلی وحدت، انسجام و همدلی در بزرگداشت شعائرالهی و ترویج فضیلت نماز اول وقت، نمازهای جمعه این هفته با عنوان نماز جمعه عاشورایی در مصلاهای سراسرکشور برگزار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه شورای هماهنگی و دعوت از مردم مؤمن و هیئات عزاداری جهت شرکت در نماز عاشورایی

اطلاعیه شورای هماهنگی و دعوت از مردم مؤمن و هیئات عزاداری جهت شرکت در نماز عاشورایی